prudutti

Prodotti

Circulatore Microstrip da 2,0 à 6,0 GHz MH1515-10 Tipu di Linea a Striscia

 


  • N° di mudellu:MH1515-10-X/2.0-6.0GHz
  • Gamma di Frequenza GHz:2.0-6.0
  • IL. dB (max):1.5
  • Isolamentu dB (min): 10
  • ROS (massimu):1.8
  • Putenza avanti in sensu orariu: 50
  • Impedenza:50 Ω
  • Tipu di cunnettore:Microstriscia
  • Dimensione (mm):15.0*15.0*3.5
  • Temperatura di funziunamentu:-55~+85℃
  • Dettagli di u produttu

    Etichette di u produttu

    Esempi d'ordine di circulatori in microstrip da 2,0 à 6,0 GHz

    1

    Specifiche di basa di u circulatore microstrip da 2,0 à 6,0 GHz

    Impedenza 50 Ω
    Tipu di cunnettore Microstriscia
    Dimensione (mm) 15.0*15.0*3.5
    Temperatura di funziunamentu -55~+85℃

    Specifiche di u circulatore microstrip da 2,0 à 6,0 GHz

    N° di mudellu

    (X=1: →In sensu orariu)

    (X=2: ←In sensu antiorariu)

    Gamma di Frequenza

    GHz

    IL.

    dB (massimu)

    Isulamentu

    dB (min)

    ROS

    (massimu)

    Putenza in avanti

    CW

    MH1515-10-X/2.0-6.0GHz

    2.0-6.0

    1.5

    10

    1.8

    50

    Istruzzioni:

     

    Unu: Cundizioni di almacenamentu à longu andà di u circulatore microstrip:

    1, Gamma di temperatura: +15 ℃ ~ +25 ℃

    2, Temperatura relativa: 25% ~ 60%

    3, Ùn deve esse almacenatu accantu à campi magnetichi forti o sustanzi ferromagnetichi. È a distanza di sicurezza trà i prudutti deve esse mantenuta:

    I circulatori microstrip cù frequenze sopra à a banda X devenu esse separati da più di 3 mm.

    L'intervallu di rilevazione trà i circulatori microstrip in banda C hè più di 8 mm

    Dui: I circulatori microstrip sottu à a frequenza di banda C devenu esse separati da più di 15 mm.

    2. Riferitevi à i principii seguenti in a selezzione di i circulatori microstrip:

    1. Quandu si disaccoppia è si currisponde trà i circuiti, si ponu selezziunà isolanti microstrip; U circulatore microstrip pò esse adupratu quandu ghjoca un rolu duplex o circulare in u circuitu.

    2. Selezziunate u tipu di circulatore microstrip currispundente secondu a gamma di frequenza, a dimensione di l'installazione è a direzzione di trasmissione aduprata.

    3, quandu a frequenza di travagliu di e duie dimensioni di circulatori microstrip pò risponde à i requisiti di garanzia, a più grande capacità di putenza generale hè più alta.

    Trè: Terzu, l'installazione di circulatore microstrip

    1. Quandu si usa u circulatore microstrip, u circuitu microstrip à ogni portu ùn deve esse chjusu per evità danni meccanichi.

    2. A planarità di u pianu d'installazione in cuntattu cù u fondu di u circulatore microstrip ùn deve esse più grande di 0,01 mm.

    3. U circulatore microstrip installatu ùn deve esse cacciatu. Hè cunsigliatu di ùn aduprà più u circulatore microstrip cacciatu.

    4. Quandu si utilizanu viti, u fondu ùn deve esse imbottitu cù materiali di basa morbidi cum'è l'indiu o u stagnu per evità a deformazione di a piastra di fondu di u pruduttu chì pò causà a rottura di u sustratu di ferrite; Stringhje e viti in sequenza diagonale, coppia d'installazione: 0,05-0,15 Nm

    5. Quandu l'adesivu hè stallatu, a temperatura di polimerizazione ùn deve esse superiore à 150 ℃. Quandu l'utilizatore hà esigenze particulari (deve esse infurmatu prima), a temperatura di saldatura ùn deve esse superiore à 220 ℃.

    6. A cunnessione di u circuitu di u circulatore microstrip pò esse cunnessa per saldatura manuale di striscia di rame o striscia d'oru / ligame

    A. L'interconnessione di saldatura manuale di a cintura di rame in a cintura di rame deve esse un ponte Ω, a perdita ùn deve micca infiltrà si in u locu di furmazione di a cintura di rame cum'è mostratu in a figura seguente. A temperatura di a superficia di a ferrite deve esse mantenuta trà 60-100 ℃ prima di a saldatura.

     

    2

    b, l'usu di l'interconnessione di ligame di cintura d'oru / filu, a larghezza di a cintura d'oru hè menu di a larghezza di u circuitu microstrip, ùn hè permessu alcun ligame multiplu, a qualità di ligame deve risponde à i requisiti di u metudu GJB548B 2017.1 Articulu 3.1.5, a forza di ligame deve risponde à i requisiti di u metudu GJB548B 2011.1 è 2023.2.

    Quattru: l'usu di u circulatore microstrip è precauzioni

    1. A pulizia di u circuitu microstrip include a pulizia prima di a cunnessione di u circuitu è ​​a pulizia di i punti di saldatura dopu l'interconnessione di a striscia di rame. A pulizia deve aduprà alcolu, acetone è altri solventi neutri per pulisce u flussu, per evità l'infiltrazione di l'agente di pulizia in l'area di ligame trà u magnetu permanente, a foglia ceramica è u substratu di u circuitu, affettendu a forza di ligame. Quandu l'utente hà esigenze particulari, u flussu pò esse pulitu per pulizia à ultrasoni cù solventi neutri cum'è l'alcolu è l'acqua deionizzata, è a temperatura ùn deve micca superà i 60 ° C è u tempu ùn deve micca superà i 30 minuti. Dopu a pulizia cù acqua deionizzata, scaldà è asciugà, a temperatura ùn deve micca superà i 100 ℃.

    2, duverebbe fà attenzione à l'usu

    a. Superendu a gamma di frequenza di funziunamentu è a gamma di temperatura di funziunamentu di u pruduttu, e prestazioni di u pruduttu saranu ridutte, o ancu ùn averanu micca caratteristiche non reciproche.

    b. Si cunsiglia di riduce a putenza di u circulatore à microstrip. Si cunsiglia di riduce a putenza effettiva di u 75% di a putenza nominale.

    c. Ùn ci deve esse micca un campu magneticu forte vicinu à l'installazione di u pruduttu per impedisce chì u campu magneticu forte cambi u campu magneticu di polarizazione di u pruduttu è pruvuchi cambiamenti di prestazioni di u pruduttu.


  • Precedente:
  • Dopu: