prudutti

Filtru RF

  • Filtru Low Pass

    Filtru Low Pass

    I filtri low-pass sò usati per passà in modu trasparente i segnali di alta frequenza mentre bloccanu o attenuanu i cumpunenti di frequenza sopra una frequenza di cutoff specifica.

    U filtru low-pass hà una alta permeabilità sottu à a frequenza di cut-off, vale à dì, i segnali chì passanu sottu à quella frequenza ùn saranu praticamente micca affettati.I signali sopra à a frequenza di cut-off sò attenuati o bluccati da u filtru.

  • RFTYT Highpass Filter Stopband Suppression

    RFTYT Highpass Filter Stopband Suppression

    I filtri high-pass sò usati per passà i segnali di bassa frequenza in modu trasparente mentre bloccanu o attenuanu i cumpunenti di frequenza sottu à una frequenza di cutoff specifica.

    U filtru High-pass hà una frequenza di cutoff, cunnisciuta ancu com'è soglia di cutoff.Questu si riferisce à a frequenza à a quale u filtru principia à attenuà u signale di freccia bassa.Per esempiu, un filtru high-pass 10MHz bluccarà i cumpunenti di frequenza sottu à 10MHz.

  • Gamma di Frequenza di Fattore Q di Filtru Bandstop RFTYT

    Gamma di Frequenza di Fattore Q di Filtru Bandstop RFTYT

    I filtri Band-stop anu a capacità di bluccà o attenuà i segnali in una gamma di freccia specifica, mentre chì i segnali fora di quella gamma restanu trasparenti.

    I filtri Band-stop anu duie frequenze di cutoff, una freccia di cutoff bassa è una frequenza di cutoff alta, chì formanu una gamma di freccia chjamata "passband".I signali in a gamma di a banda passante seranu largamente micca affettati da u filtru.I filtri Band-stop formanu unu o più intervalli di freccia chjamati "stopbands" fora di a gamma di passabanda.U signale in a gamma di stopband hè attenuatu o completamente bluccatu da u filtru.