prudutti

Resistore RF

  • Chip Resistor

    Chip Resistor

    I resistori di chip sò largamente usati in i dispositi elettronichi è i circuiti.A so caratteristica principale hè chì hè muntatu direttamente nantu à u bordu da a tecnulugia di superficia (SMT), senza a necessità di passà per perforazione o pins di saldatura.

    In cunfrontu cù i resistori plug-in tradiziunali, i resistori di chip anu una dimensione più chjuca, risultatu in un disignu di bordu più compactu.

  • Resistore à piombo

    Resistore à piombo

    I resistori di piombo, cunnisciuti ancu com'è resistori di doppia piombo SMD, sò unu di i cumpunenti passivi cumunimenti usati in i circuiti elettronichi, chì anu a funzione di circuiti di equilibriu.Ottene un funziunamentu stabile di u circuitu aghjustendu u valore di resistenza in u circuitu per ottene un statu equilibratu di corrente o tensione.Ghjoca un rolu impurtante in i dispositi elettronichi è i sistemi di cumunicazione.

    A resistenza di piombu hè un tipu di resistenza senza flange supplementari, chì hè generalmente installata direttamente nantu à un circuitu per saldatura o muntatura.In cunfrontu cù resistori cù flange, ùn hè micca bisognu di strutture speciali di fissazione è di dissipazione di calore.

  • Resistenza flangiata

    Resistenza flangiata

    A resistenza flange hè unu di i cumpunenti passivi cumunimenti utilizati in i circuiti elettronichi, chì hà a funzione di equilibrà u circuitu. Ottene un funziunamentu stabile di u circuitu aghjustendu u valore di resistenza in u circuitu per ottene un statu equilibratu di corrente o tensione.Ghjoca un rolu impurtante in i dispositi elettronichi è i sistemi di cumunicazione.

    In un circuitu, quandu u valore di resistenza hè sbilanciatu, ci sarà una distribuzione irregulare di corrente o tensione, chì porta à inestabilità di u circuitu.A resistenza flandata pò equilibrà a distribuzione di corrente o tensione aghjustendu a resistenza in u circuitu.A resistenza di equilibriu di flange aghjusta u valore di resistenza in u circuitu per distribuisce uniformemente a corrente o a tensione in ogni ramu, ottenendu cusì un funziunamentu equilibratu di u circuitu.